تکست اهنگ کینگ اف رپ از ساسی مانکن و حسین مخته
 
تکست رپ
به بزرگترین وبلاگ تکست رپ خوش آمدید
جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 17:23 ::  نويسنده : habibraper

تکست اهنگ کینگ اف رپ از ساسی مانکن و حسین مخته

کينگ آف رپ
ساسي مانکن ، کينگ مخته ، حسين مخته
آره بيا
از اولم مثلا مسائلي که مسببه مصلحته مساوي بين من و تو مسلما مي شده 
مصادره شده و من مثه مسافري که مستحبات رپشو مثه مثال وصال حصار ديوارش زنداني که جان انسان بي گناه بي گواهو مي زنه مي کشه مي بينه مي شينه کي ميگه ساسي توي رپ شماها رو ننننننننننمي بينه
ساسي استاد سخناي استمراري
منم استثنايي حس مس کي داري
سي و سه درصد سهام سالانه کشور
سهم ساسان و حسينه نگو سريع بدش من
تلاش کردم واسه استحکام فکري همه
امسال سال انسجام ملي منه
من پايه کلم و کلو تا درس خاصم
قلم مي شکنه هميشه تو دست راستم
حالا ساسي مانكن اومده با كينگ مخته، حسين
هر چي دشمن داشتم بهم كينگ گفته
نگو نه نه چون كهآره هستن پشتم
هر چي دشمن داشتم بكسم كشتن!
يه روز مياي ميگي ساسي مشکل توي رپ داره 
پس چرا عکسمو ميذاري دسکتاپ لپ تاپت 
اين رپرايي که ميبيني من پرورش دادم 
امثالشون زياده تو پرورشگاهم
اصن نکني تو فکره رابطه به سر 
*** به رپ حالا ميگي صامته پسر
آره يه سيگاري پيشم هست 
تو بيکاري پيچيدم
آه حالا خودت بگو
باشه بيا
کينگ مخته ، منم پادشاه بالا بالا منم اونا کمن
مثه همن اگه زدم چون رفيق مانکنم
منم حسينم و هستم و حسودام به حسرت
حاصل هر ساله حسودي مي کنن
اينا رو گفتم بفهمي شاخ تو نيستي
اينجا شهر رپه منه بدون تو هم توريستي
اينجا استاد منم آره تو محصلي
ببين چرا فک مي کني واسه رپ موثري؟
نه ديگه شهرت نمي خوام معروف به خدايي ام
ولي تو خودت بايد بري بگي که فلانيم
اسمم همه جا هست اگه نخوايم مي بيني
تو تو گوگل سرچ مي کني و اسمتو نمي بيني
وقتي ميام اونا مي شن غالبا تسليم
کينگ مخته اومده همه خواهشا تعظيم
چون که پادشاه منم و وقت تاج گذاريه
شما حمله کنيد و من ميشم شواليه
من و ساسان با هميم و به تو نيازي نداريم
ما ها ترجيح مي ديم*** کسيو نماليم
اينجا ساسان پادشاهه و منم کنارش هستم
ماها حمله کرديم و دشمنا نشستن
من اونا رو شکستم اونا درا رو بستن
ولي بازم نشستن با دشنة تو دستم
منم هستم قسم ... خزن ازم مي ترسن
اونا ميان بيان ببينن که بالا نشستم

 

حالا من اومدم با مانکن و مخته
آره هموني که گردنش کلفته
پرچم بالاست منم پرچمدار
بگو دشمنام شدن پرپر چند بار؟
تو کمبود داري و خداي عقده اي 
ميگي دستگير شدي فککنن گنده اي 
ببين توي رپ همه شما زير من هستين 
نماينده ها مجلس کردن لايحموتصويب
تو هم ميگي شاخي آره دارم شک در سر
من راه رپو طي کردم شصت و هشت در صد
احتمالا اتصال من انفجار قويه 
اتفاقا افتخار من انحدام رپيه
اگه حس من سبب بشه صد دفعه
صد تا سرهنگ .... سربازه صد دفعه
مي کشم مي شيني مي بيني که صد در صده
ميگي از اونا شاخ تري آره صد البته

آها ديدي از همتون شاخ ترم
آره ، پادشاه رپ خودمم
هه هه حالا تو بگو صامته پسر
بابا چي ميگن اينا؟
بابا جون مانکن بياين جمع کنين
حالا پادشاه منم
کينگ آف رپ
خبر داري؟
رفيقم اجازه نميده منم ديگه با هيچکس فيت نمي دم
بوالله 
اصن در اين حد نيستي که بخوام برات آهنگ بخونم
ديس کسي نبود
کينگ آف رپ

نوشته شده در 

Menu

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


بزرگترین وبلاگ تکست رپ
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكست رپ و آدرس texterap.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان